Annons:
Etikett12-djur
Läst 1173 ggr
AndersT
1/17/15, 9:12 PM

Djur - Ko - Kossor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Annons:
Cahira
1/19/15, 2:35 AM
#1

(Hoppas det är okej att jag lägger in detta här då det är samma ämne) 

Om kobilder behövs så kan man PMa mig om man vill och berätta vad man är ute efter. Om jag inte har en sån bild kan jag gå ut och fixa så länge det inte handlar om mjölkkor. Lättare så än att jag lägger in massa bilder här och gissar vad folk kan behöva i framtiden. 

Kalvar, kalvning, klövar, frigående, bete, juver… ja jag har det mesta.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

AndersT
1/19/15, 5:34 AM
#2

Det är OK att erbjuda på det sättet också.

Om du vill så är det bra om du har någon bild du vill lägga upp, eftersom forumet bygger på det, behövs bilder…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Cahira
1/19/15, 6:03 AM
#3

Det har jag säkert, men som sagt, jag har så många bilder att det är lite svårt att gissa vad folk kan behöva. Jag använder/lånar ut många bilder på lantdjur iFokus där jag är medis och om det är några andra sajter som behöver kossabilder så är det bara att säga till. Vi har 40 black angus kossor, en charolais, en simmentalkorsning och får ca 30 kalvar varje vår/sommar så jag har en hel drös bilder. Både detalj och överlag. De är frigående så har några då de är i naturlig miljö så det är verkligen lättare om folk specificerar vad de är ute efter. 

Jag har även lagt ut några kobilder inne på teckning iFokus som folk får rita av som stockbilder. 

Enda jag inte lyckats få bild på än tror jag är den mjuka delen på klövarna när de föds. Men det är för att mammorna är lite oglada när man är för nära deras bebis.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Niklas
1/19/15, 11:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En variant.

Creative Commons-licens

Detta verk av digitaldarkroom.weebly.com är licensierat under en Creative Commons Erkännande 4.0 Internationell-licens.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: